UA / RU
Служба підтримки Samsung працює з 9.00 до 19.00

Один з принципів роботи Сервісу — використання оригінальних запасних частин. Під час ремонту майстри встановлюють деталі виробництва компанії Samsung. Фахівці також беруть на себе відповідальність за підбір комплектуючих для конкретної моделі техніки клієнта.

Після встановлення деталей у ході ремонту, майстер надає клієнту гарантійний талон на роботи, а також паспорт на використані запасні частини. У разі виникнення проблем з комплектуючими, клієнт має право на виставлення претензії.

Для цього замовник може звернутись в наш Сервіс, детально описавши обставини ситуації. Зробимо все, відповідно до наших зобов’язань та побажань клієнта, щоб розв’язати цю проблему.

Також з претензією можна звернутись безпосередньо до виробника, вимагаючи заміну або відшкодування вартості деталі невідповідної якості. Для цього потрібно виконати демонтаж запасної частини, а також надати виробнику паспорт продукції.

Термін дії гарантії на комплектуючі залежить від її виду та призначення. Як правило, він складає від 3 місяців до 1 року. В цей період клієнт в будь-який момент при необхідності може скористатись процедурою, передбаченою політикою повернення.

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.