Один з принципів роботи Сервісу — використання оригінальних запасних частин. Під час ремонту майстри встановлюють деталі виробництва компанії Samsung. Фахівці також беруть на себе відповідальність за підбір комплектуючих для конкретної моделі техніки клієнта.
Після встановлення деталей у ході ремонту, майстер надає клієнту гарантійний талон на роботи, а також паспорт на використані запасні частини. У разі виникнення проблем з комплектуючими, клієнт має право на виставлення претензії.
Для цього замовник може звернутись в наш Сервіс, детально описавши обставини ситуації. Зробимо все, відповідно до наших зобов’язань та побажань клієнта, щоб розв’язати цю проблему.
Також з претензією можна звернутись безпосередньо до виробника, вимагаючи заміну або відшкодування вартості деталі невідповідної якості. Для цього потрібно виконати демонтаж запасної частини, а також надати виробнику паспорт продукції.
Термін дії гарантії на комплектуючі залежить від її виду та призначення. Як правило, він складає від 3 місяців до 1 року. В цей період клієнт в будь-який момент при необхідності може скористатись процедурою, передбаченою політикою повернення.